Memento Mori forum Forum Index Memento Mori forum
Remember your mortality

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Helgesson, Arms Warrior

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Memento Mori forum Forum Index -> Applications
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Helgess0n
Random

PostPosted: Sun Jan 31, 2010 7:35 pm    Post subject: Helgesson, Arms Warrior Reply with quote

Tjena! Tobias Helgesson heter jag, 17 år från Lan-staden Jönköping, sitter här och har spanat in eran guild, och tänkte att det skulle vara kul att få börja spela med er.

Spelar just nu en Dwarf Warrior, Arms, på Stormreaver vid namn Helgesson. Jag kör Arms p.ga att jag inte fått tag på några vettiga vapen att köra Fury med, men kommer respecca så fort jag får chansen.
Mina IRL-polare har rerollat till Alliance på Frostmane, så tänkte migrata hit för att få chansen att spela med dem också.

Spelar just nu en Dwarf Warrior, Arms, på Stormreaver vid namn Helgesson. Jag kör Arms p.ga att jag inte fått tag på några vettiga vapen att köra Fury med, men kommer respecca så fort jag får chansen.
Har nu under ICC-tiden spelat med en guild som heter ”Marshallens Skugga”, en halv seriös guild där det sällan är tillräckligt med folk inne för 10man runs, så nu letar jag efter en ny, lite mer hardcore guild! Vi har klarat 4/9 i ICC, vart och nosat på Rotface och Festergut, men vissa har så svårt att förstå taktiker så det var inte lönt. Självklart tagit hela ToC, vi har aldrig kört några försök på ToGC, men tror inte det ska vara några problem.

Som jag skrev innan så har jag inte ens migratat än, men det kommer komma i denna veckan (v.5), så jag har ingen i guilden som kan rekommendera mig, och mina IRL-polare har inte sätt mig lira ”in action” men dom skulle nog kunna lägga in ett gott ord.

Här har ni Armory med: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=Helgesson

Har även en Holy Paladin, men den kommer jag inte migrata, så kommer inte kunna spela på den med er, men kan ju vara värt att nämna!
Så jag hoppas att ni accepterar mig, vet inte om ni är i någon större nöd av en dps-warrior, men hade varit roligt att få börja spela! / mvh Helgesson
Back to top
View user's profile Send private message
Dread
Godlike

PostPosted: Sun Jan 31, 2010 8:04 pm    Post subject: Reply with quote

njaeeeee
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Memento Mori forum Forum Index -> Applications All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc.