| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Towely Noob
|
Posted: Wed Mar 10, 2010 7:39 pm Post subject: Towely Rogue |
|
|
* Name and Age: David 24år
Class: Rogue
Professions: LW/JC har dom flesta recepten på båda.
IRL occupation: Är långtids sjukskriven så har inget jobb/skola som jag måste upp till lr liknande.
Connection: 24/1mbit nu. Men dom har precis installerat fiber i huset så kommer få 100mbit om 1 månad lr så när allt är färdig kopplat.
Alts: Mage / Prot Warrior
* Your Class and Specc and why you are specced that way:
Jag spelar både Combat och Mutilate beroende på vilken boss som man är på.
Som main specc skulle jag därimot säga att jag är Mutilate efterssom jag gemmat för det.
Jag funderar dock starkt på att gå Combat fullt ut efterssom dom flesta högre och svårare bossarna så är combat bättre och om det är ren singeltarget så är det riktigt nära dpsen som Mutilate kan göra.
Jag behöver dock några fler ARP delar för att det ska bli bra och jag kan nå Hard ARP cap.
* Your Nationality and where you live:
Jag är svensk och bor i Örebro.
* Your Previous Guild(s), preferably with link to their DKP and attendance history:
I vanilla/TBC så spelade jag Mage där jag clearade allt i Vanilla och i TBC
Guilden jag spelade i var Borked som finns på Ravencrest (där jag varit med alla mina chars fram till för 2 månader sen när vi bytte server pga långa köer och lagg)
Guilden jag spelat i wotlk med är Clarity som just nu finns på Neptulon där jag även har 2 av mina chars.
Men kan givetvis flytta alla.
Och vi körde med loot council så hade ingen dkp.
* Link to updated Armory:
Rogue: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Towel%C3%BD (har även leggsen för t10 men blir så övercappad på expertise om jag använder dom just nu, ska ändra lite i min gear så jag kan använda dom för 4set bonusen men fortfarande inte övercappar expertise)
Mage: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&cn=Zolidus
Prot warrior: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravencrest&cn=Tankandspank
Link till World of loggs där ni kan bläddra hur ni vill:
http://www.worldoflogs.com/guilds/7909/
* Your Raid Experience: Gjort allt innan ICC25 där jag inte är klar än.
Tex Ulduar inc yogg0/algalon server first. ToC25hm insanity. och i ICC har jag dödat 9/12 bossar i 25m HM.
Putricide HMfick vi till 0.2% när en tank dog och han heala. Har även fått sindragosa HM till 2%. Har dock inte dödat någon av dom 2.
I normal så har jag dödat 12/12
* Do you know anyone in the guild that can recommend you?:
Ni kan prata med tex Snusie som är en annan Rogue i guilden jag är i just nu.
* How did you find out we were recruiting?:
Har följt er rätt mycket och så på wowprogress.
* If you feel there is anything special about you that you want to tell us the application is the place where you should do it:
Guilden jag är i nu är jag cassual i sen 2 dagar tillbaka, (men kommer lämna den innom närmsta dagarna) mer om detta kan tas i priv om ni undrar varför.
Jag letar efter en guild som spelar på hög nivå och sattsar full ut på att göra proggres på ny content så snabbt som möjligt.
Jag hoppas och tror ni är den guilden.
Jag är mycket aktiv och kan min klass bra.
Jag är alltid redo för raids med Hastepots/flask/food och allt annat som kan krävas.
Jag har även en stor summa guld så att köpa reggs/enchants/gear är aldrig ett problem.
Jag håller mig även uppdaterad om nya ändringar och sätt att maximisera min dps på forum som tex Elitjerks osv.
Om det är något mer som ni vill veta om mig är det bara fråga.
Om det skulle bli på tal att ni vill någon gång att jag ska byta main till en av mina andra så går det alltid att diskutera.
Jag gillar verkligen att spela Rogue men det jag gillar mest i WoW är progress och nya bossar osv, så det handlar mer om upplevelsen än vilken klass jag spelar.
Jag har ventrilo och pratar gärna men vet även när man ska vara tyst.
Om ni vill kotakta mig kan ni göra det via mail lr skicka medelande här på sidan, lr bara svara här
(och ja jag vet att min stavning suger ) |
|
| Back to top |
|
 |
Multisport Getting there
|
Posted: Thu Mar 11, 2010 10:06 pm Post subject: |
|
|
| Logga in på frostmane och kontakta en officer |
|